Asiakaspalvelu
Familon.fi-verkkokaupan asiakaspalvelu auttaa sinua Familon-tuotteisiin tai tilaukseen liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 9-15. Tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta [email protected] tai puhelimitse numerosta +358 10 5045 500. Suosittelemme sähköpostin käyttöä yhteydenottoon – se on edullisin ja helpoin tapa. Puheluiden hinnat ovat 8,35 snt/puhelu (alv 24%) + ppm (kotimaan matkapuhelinliittymästä 17,17 snt/min ja kotimaan lankaliittymästä 6,00 snt/min). Muualta kuin Suomesta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaan.
Voit tarkastella tilaustasi omat tiedot -sivulla kirjautumalla sisään tunnuksillasi. Suosittelemme lukemaan myös yleisimmät kysymykset ja vastaukset usein kysytyt kysymykset -kohdasta.
Mikäli asiasi koskee muuta kuin verkkokauppaamme, olethan yhteydessä Familonin vaihteeseen puh. +358 10 5045 400, avoinna arkisin klo 8-16.
Palautteesi on meille tärkeä.
Jos haluat antaa palautetta tai sinulla on kysyttävää tai toiveita Familonille, täytä ja lähetä alla oleva lomake. Palautteisiin vastataan ensisijaisesti sähköpostitse. Mikäli asiasi koskee Familon.fi-verkkokaupan tuotepalautusta tai reklamaatiota täytä palautuslomake sivulla www.familon.fi/palautukset.